CUM NUMĂRĂM REVIEW-URILE

În ce constă evaluarea finală?

Șoimii Gastronomiei
Scanăm Internetul pentru a căuta site-uri care conțin rating-uri. Apoi îl atribuim fiecărui loc specific
Source Pages
Contorizăm media ponderată a tuturor rating-urilor găsite, această medie se calculează cu următoarea formulă:
Ranking formula
  • Xa - Evaluare medie ponderată
  • Xn - Evaluare medie pe "n" site-uri
  • Ln - Numărul de review-uri din "n" site-uri
Pentru a lua în considerare nota finală, folosim formulă:
Ranking formula
  • Xk - Evaluare finală din numărul total de Ranking-uri
  • Xa - Evaluare medie ponderată
  • Ln - Numărul de note din "n" site-uri
  • Kmax - Rata de credibilitate (1.5)
  • Pk - Numărul de review-uri care trebuie realizate, pe baza cărora folosim rata de credibilitate (40)
  • Pm - Numărul de review-uri necesare pentru a se califica în program (10)
Calculul rating-ului final pentru companiile care au mai mult de 80 de note:
Ranking formula
În cazul aceluiași rating final, o companie cu un număr mai mare de review-uri este considerată câștigătoare.